donderdag 27 juli 2017

Vintage Snoeppotje

Hallo meiden leuk dat jullie er ook weer zijn !!.

Voor een mevrouw die ik goed ken maakte ik in opdracht dit snoeppotje. Haar zus is net voor Kerst jarig en er mocht een persoonlijke noot aan zijn. Daarom heb ik geen kersttekst maar een persoonlijke tekst op het label gezet. Wel met de kleuren in de kerst sfeer gehouden. Het moest ook in vintage stijl, dus met kant, jute, lint een vintageplaatjes en zelfgemaakte bloempjes aan de slag gegaan. De roosjes zijn van MD, het label is van een NS Multiframe, de vlinders het frame en de takjes van Joy.
Wat vinden jullie van dit snoeppotje in Kerstsfeer dames ?.

Liefs Wilma


Met dit snoeppotje doe ik graag mee bij:

de Egel #38 (Monochrome)

20 opmerkingen:

  1. Een prachtig snoeppotje Wilma. Erg leuk om cadeau te geven.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is al een vroege bestelling. Hopelijk is de pot nog vol als ze hem aan haar zus geeft.
    Hij is wel heel mooi hoor Wilma!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan!
    Groetjes Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie snoeppot!!

    Fijne dag Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk Wilma !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, dacht dat ik je volgde, dus niet en nu wel !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief zoals je die snoeppot gedecoreerd hebt Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintage snoeppot Wilma! Ben ik dol op!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan Wilma...zal goed ontvangen worden!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi, echt een cadeautje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige snoeppot, supermooi vintage ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig dat je meedoet met onze 'Monochroom' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi geworden,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Wilma, eindelijk heb ik je blog gevonden, ik had het eerst niet opgemerkt. ik ga hier eens rustig rondneuzen en genieten van jou mooie creaties. Je blog ziet er alvast mooi uit. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gave kerst-snoeppot, erg mooie details!
    grtz. Colien
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel erg leuk en mooi persoonlijk geschenk heb je ervan gemaakt. We vinden het heel erg leuk dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groeten, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest