dinsdag 1 augustus 2017

IJsster

Hallo dames, wat leuk dat jullie weer bij me langs komen.

Vandaag begint er bij Cheerful sketches weer een nieuwe challenge.
Deze Kerstkaart is mijn voorbeeldkaartje hiervoor.




Dit is de sketch voor deze maand


Het stempeltje is van Digital Delight wat ik met 
brushmarkers heb ingekleurd.
Traditioneel gehouden in de Kerstkleuren rood, groen en goud.
De challenge word gesponsord door Digital Delight en Polka Doodles


Doe allemaal weer gezellig mee !!.

Wat vinden jullie van dit kaartje dames, een reactie is altijd welkom.

Lieve groetjes Wilma

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fussy and fancy #192 (Anything Goes)
Stempel magie #141 (Lieblingsfarbe)

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Wilma
    Leuke vrolijke kerstkaart heb je gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wilma,
    Wat is dit een geslaagde creatie !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en wat een ontzettende lieve digi. Ik heb heel wat mooie kaartjes gemist tijdens mijn vakantie. Je snoeppotje in kerstsfeer is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute christmas card. Thank for playing with us at Fussy & Fancy challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest